W tym roku NGO Marketing Days zorganizowane zostały w połączeniu z panelem biznesowym i networkingiem przedsiębiorstw społecznych. To były trzy biznesowo marketingowe środy pełne paneli i warsztatów w rytmie społecznej pozarządowej inicjatywy i energii.
NGO Marketing Days to skierowane do organizacji pozarządowych wydarzenie, które projektujemy dookoła marketingu w sieci i nowych technologii. Organizujemy to wydarzenie już od 2015 roku i pierwszy raz zainteresowanie mocno przerosło nasze oczekiwania – stąd wprowadziliśmy listy rezerwowe, a miejsca rozeszły się w zasadzie w jeden dzień. Swoją drogą warto pamiętać o subskrypcji email na naszej stronie, ponieważ najpierw to właśnie tym kanałem informowaliśmy uczestników o możliwej rejestracji. Zachęcamy do dodania też strony jowes.pl do kanałów obserwowanych RSS.
Cała impreza odbyła się na Starym Rynku pod dachem jednego z naszych przedsiębiorstw społecznych Klubokawiarnia Alternatywa 21. Pierwszy raz w ramach tych dni został zorganizowany konkurs na najlepszą kampanię, gdzie główną nagrodą było przeprowadzenie kampanii przez profesjonalną agencję marketingową Niebieski Lis – kto wygrał i co się działo o tym poniżej.
Pierwszy dzień
Artur Szmaciarski i Emilia Konstanciak o ścieżkach finansowania
Pierwszego dnia odbył się networking przedsiębiorstw społecznych prowadzony przez Mariolę Wieczorek naszego doradcę biznesowego oraz wystartował konkurs dla uczestników pn. Kampania z #misją Mieliśmy prelekcję o Budowaniu Marki z grupą doradczą Advice Marek Oczkowski a także o wdrażaniu ESG w skali Mikro, z Fundacją Cemex Polska – Agnieszka Rutkowska. Na koniec kierownicy JOWES opowiedzieli o możliwościach finansowania działań dla PS, zamykając dzień losowaniem wizytówek były fanty w postaci plannerów biznesowych i powerbanków. Tego dnia wystartowaliśmy z konkursem, który inaugurował Mateusz Nowak szef Niebieskiego Lisa – opowiedział też trochę o ich działalności.
Powyżej Marek Oczkowski opowiada o budowaniu marki
Drugi dzień
Warsztaty Niebieskiego Lisa poprowadziła Martyna Poniatowska
kampanie i grupy odbiorcówDrugiego dnia warsztaty z prowadzenia kampanii na Facebook i Instagram poprowadziła Martyna Poniatowska, która pracuje w Niebieskim Lisie. Narzędzie reklamowe firmy Meta jest obecnie jednym z najważniejszych i najbardziej efektywnych jakie są dostępne dla NGOsów. Wszyscy uczestnicy warsztatów uzbrojeni byli w komputery. Projektowali kampanie i grupy odbiorców na żywym organizmie czyli na aktywnych kontach reklamowych swoich fanpagy.
Od JOWES krótką prelekcję o AI i grantach marketingowych poprowadził nasz doradca marketingowy Zbyszko Kabziński, do wygrania w teście wiedzy był Grant na 500zł, który wygrała Fundacja Animalove.
Trzeci dzień
Warsztaty Niebieskiego Lisa poprowadziła Martyna Poniatowska